Użytkownik Unsplash Neonbrand 2018 powinien okazać się kluczowym momentem, w jaki sposób społeczność projektantów używa wirtualnej rzeczywistości do dostarczania pracy.
W przypadku wiodących firm badających wprowadzenie wielu możliwości, technologia przeżyje przełomowe przejście od czystego włączania nowych trybów konsumpcji do tego, który wspomaga projektowanie.
Dzisiaj, VR zasadniczo umożliwia projektantom, klientom i interesariuszom konsumowanie modeli w dynamicznych nowych wirtualnych środowiskach.
Osoby indywidualne mogą zakładać gogle VR i doświadczać przestrzeni, które istnieją tylko cyfrowo, podczas gdy inni obserwują, słuchają ich reakcji i czekają na swoją kolej.
Ta implementacja technologii VR już poprawiła wyniki projektowe, zwiększając silną komunikację w całym procesie projektowania, przekładając się na mniejsze ryzyko i większą pewność co do ostatecznego zbudowania produktu dla klientów.
Jednak wkrótce dzięki VR, w której pracuje wielu użytkowników, VR będzie więcej niż tylko zapewnić dynamiczne zużycie.
Jeśli z powodzeniem zastosuje się wielozadaniową VR, wiele osób z całego świata będzie mogło jednocześnie wchodzić w te same wirtualne przestrzenie.
W tych środowiskach wielu użytkowników użytkownicy nie będą ograniczać się tylko do przeglądania modeli i zadawania pytań.
Nie będą musieli zdejmować gogli, pamiętać ich myśli, a potem narysować nowe pomysły gdzie indziej.
Zamiast tego, środowiska VR wielu użytkowników umożliwiają prawdziwą współpracę; ludzie mogą dyskutować, rysować, skalować, rozdzielać sekcje i realizować projekt w czasie rzeczywistym.
Powinno to umożliwić lepszą komunikację i wydłużenie czasu na eksplorację projektu, prowadząc ostatecznie do bardziej udanych budowanych produktów.
Podczas gdy ta zmiana technologii VR może nadal brzmieć elementarnie – wielu ludzi w modelu VR w tym samym czasie, w przeciwieństwie do jednego, rozważ następujące zmiany Umożliwi to projektantom, firmom, klientom i innym.
Wielokrotne użytkowanie VR tworzy firmy bez ścian W architekturze firmy projektowe, utalentowani pracownicy wyróżniają jedną firmę od drugiej.
Uznając to, firmy projektowe coraz częściej wprowadzają na rynek dostępność swoich najlepszych talentów jako kluczową ofertę wartości dla klientów.
Zdolność do tworzenia zespołów projektowych złożonych z najlepszych talentów z całego świata ma kluczowe znaczenie dla zapewnienia klientom.
Osiągnięte są cele.
Jak do tej pory technologia ograniczyła potrzebę, by ludzie byli razem na każde spotkanie i konferencję, znaczna część prac projektowych nadal musi się odbywać osobiście.
Oznacza to, że w przypadku firm projektowych loty, koszty i czas stracony tydzień w tygodniu.
Jednak VR wielu użytkowników pozwoli zespołom projektowym złożyć się z całego świata w jednej chwili, aby rozwiązać problem i iść naprzód.
Jeśli projektant w Bostonie potrzebuje opinii projektanta w Szanghaju, VR dla wielu użytkowników może umożliwić im łączenie się przez godzinę bez jednej kabiny lub lotu.
Jeśli zespół projektowy chciałby wybrać mózg eksperta z drugiej strony kraju, niezwiązanego bezpośrednio z zespołem projektowym, może to zrobić szybko i sprawnie.
To sprawia, że talent jest stale dostępny, zapewnia, że najlepsze pomysły są konsekwentnie podwyższane i może obniżyć wewnętrzne koszty dla firm projektowych.
Zasadniczo bariery geograficzne, które czasami opóźniają prace projektowe, mogą zostać usunięte.
Eliminując te bariery, firmy projektowe będą z natury rzeczy mogły dostarczać ulepszone rozwiązania dla klientów.
Powinno to przekładać się na jeszcze lepszą jakość pracy, zadowolonych klientów i długotrwałe relacje z klientami, które znoszą.
MULTI-user VR pozwoli projektantom eksplorować, testować i eksperymentować.
Wielu użytkowników VR sprawi, że praca projektowa będzie lepsza dla każdego, może wywołać najwięcej kreatywności.
potencjał dla projektantów.
Technologia ta pozwoli projektantom szybko przetestować radykalne pomysły i koncepcje, odrzucając te, które nie działają i opierając się na tych, które okazują się obiecujące.
Narzędzie stworzy więcej czasu na eksplorację i eksperymentowanie w procesie projektowania, coś, co każdy projektant pragnie.
Wielu użytkowników VR wzbogaci również wirtualne artefakty, które projektanci mogą wyciągnąć z tych cyfrowych środowisk.
Dzisiaj, po założeniu gogli VR, projektanci zostawiają swoje notatki, pomysły i wizję w głowie.
W środowiskach wirtualnych dla wielu użytkowników projektanci będą dosłownie mogli wyświetlać wirtualne tablice, rysować w 3 wymiarach, robić zdjęcia, nagrywać wideo, a następnie wykorzystywać to wszystko do ulepszania modelu.
Dzięki temu każdy pomysł wyrażony w modelu zostanie przechwycony i znacznie skróci czas pomiędzy tworzeniem idei a implementacją dla zespołów projektowych.
Wielu użytkowników wirtualnych łączy klientów z procesem projektowania w ekscytujących nowych drogachVR okazało się potężnym nowym narzędziem zaangażowania klienta dla projektantów .
Podczas gdy plany pięter i elewacje są zrozumiałe dla architektów, klienci niewykształceni w naszym zawodzie często doświadczają luki komunikacyjnej.
Nawet w modelu konsumpcji VR pozwala klientom widzieć i doświadczać ich przyszłych środowisk w taki sposób, że nasze pliki papieru 2D po prostu nie mogą się wzmocnić.
Wprowadzenie VR wielu użytkowników zwiększy tylko
[hasła pokrewne: macjack rumia, bricomarche srem, macjack ciechanów ]
Powiązane tematy z artykułem: bricomarche srem macjack ciechanów macjack rumia