Manuel Alvarez Diestro Miasto Toronto ma długotrwały związek z rozwojem i pustostanami.
Mapa początkowego zakupu Toronto w 1787 r.
Między Mississaugas New Credit First Nation a British Crown, która później ustanowi terytorium kolonialne, które stało się Toronto, wyobraża krajobraz jako pojedynczą, jasno określoną, wolną przestrzeń, wymagającą rozwoju.
Lub, jak artysta Luis Jacob lepiej to opisał, oznaczający tylko pustą stronę, czekającą na napisanie do woli .
Ponad dwieście lat później, gdy dostępność mieszkań, ceny i niedobory wynajmu napędzają pionowe inwestycje mieszkaniowe w mieście, polityka pustostanów nigdy nie była tak namacalna.
Pierwsze kondomeny pojawiły się w Toronto pod koniec lat 60.
jako rozwiązanie kryzys tanich mieszkań.
W 1981 roku gazeta The Globe and Mail doniosła proroczo, że wolne parcele w centrum Toronto wyrastają z późnych stadnin. The Globe będzie dalej lamentować, że ledwie jeden z efektownych budynków zaczął wspinać się na panoramę Toronto niż wyprzedany znak został wysłany, a kolejny projekt został ogłoszony..
Po spadku cen o 30% w latach 90.
na początku XXI wieku nastąpiła ekspansja euforii condo Toronto.
z witrynami podzielonymi na strefy w Greater Toronto od CityPlace do College Park.
Teraz te wznoszące się gmachy – uchwycone tu przez fotografa Manuela Alvareza Diestro – stały się ikonami zarówno śródmiejskiej tożsamości miasta, jak i rozwoju napędzanego kapitałem.
+ 24.
Manuel Alvarez Diestro W ostatniej dekadzie nastąpiła widoczna zmiana w inwestycjach kształtujących miejską tkankę miasta.
Tam, gdzie architekci, tacy jak Daniel Libeskind i Frank Gehry, projektowali kiedyś rozbudowę infrastruktury kulturalnej, w Toronto przeobrażają się teraz w luksusową zabudowę mieszkaniową.
Libeskind zafascynował 8 Esplanade i kontrowersyjną koncepcję Gehry ego dla wież Mirvish tylko na pierwszym planie kolosalnej infrastruktury, takiej jak Foster + Partners The One, która rozpadła się we wrześniu 2017 r.
I jest sprzedawana jako.
Najwyższy budynek Kanady …
Ogromne ekspansje, takie jak Sidewalk Labs.
Smart City zajmie pustą przestrzeń przemysłową w Port Lands i radykalnie przekształci nabrzeże miasta.
Trudno jest przejść ulicą, nie potykając się o inną masywną dziurę wypełnioną rozrastającymi się fundamentami.
.
Manuel Alvarez Diestro Poza tymi luksusowymi rozwiązaniami, morze monotonne szklane wieże, które wyznaczają linię horyzontu, było okazją do zaspokojenia potrzeb rosnącej populacji mieszkańców i najemców z klasy średniej.
Jak szacują mieszkańcy miasta, liczba mieszkańców Toronto wzrośnie o około 25% w ciągu następnych trzech dziesięcioleci, a straty wynikające ze zwiększonego rozwoju i słabnącej jakości konstrukcji nie pozostały niezauważone.
.
Za 50 lat te budynki mogą stać się miejską slumsami.
twierdził profesor nauk o budownictwie na University of Toronto Ted Kesik podczas rozmowy z CBC.
Panele szklane spadły z projektów takich jak Trump Tower, Shangri-La i wiele innych wielopoziomowych budynków mieszkalnych, co skłania do aktualizacji dopuszczalnych materiałów w Kodeksie budowlanym Ontario, podczas gdy czarna pleśń znajdująca się w strukturach zaledwie w drugiej dekadzie zmartwiła najemców.
.
Fotografie Manuela Alvareza Diestro Diestro katalogują tę istniejącą infrastrukturę, szczególnie eleganckie wieże w sąsiedztwie CityPlace dewelopera Concord Adex, a także obecny rozwój określany jako Blok 31.
Mieszkalnictwo przede wszystkim młodych rodzin i pracujących profesjonalistów, sąsiedztwo klasy średniej zajmuje dawne Spadina Street Yards, niegdyś część kanadyjskiej kolei krajowej zbudowanej na sztucznej linii brzegowej wyprodukowanej dla ekspansji przemysłowej na przełomie XIX i XX wieku.
Prognozowany rozwój dwóch miliardów dolarów oficjalnie zabezpieczył wolne grunty w 1997 r., Aby odnowić kluczową część nieruchomości miasta po przejęciu własności strony przeniesionej do miasta Toronto w 1992 r.
Zaczynając od dwóch wież aspiracyjnie nazwanych Matrix i Matryca druga, ukończona w 2002 r., Została wkrótce zaludniona przez dodatkowe obiekty Apex, Harbourview Estates oraz cylindryczne i prostokątne wieże Parade połączone pomostem OMA-esque (między innymi) pomiędzy Spadina Avenue i Bathurst Street.
.
Manuel Alvarez Diestro Otoczony śladami linii GO Train, oferującej usługi dojazdów do pobliskich społeczności, wraz z Gardiner Expressway i Lakeshore Boulevard West, CityPlace jest mniej aktywną społecznością, niż obszar wysokiego szkła i stali.
Jak na wpół wykończone betonowe szkielety częściowo oskórowane we wszechobecnym szkle rzucają na panoramę miasta, porównania do Radiant City Le Corbusiera czy utopijne sny Pruitt Igoe nie są daleko.
.
Manuel Alvarez Diestro Z obietnicą szkół, libra
[hasła pokrewne: płyta osb cena castorama, macjack rumia, ekom nysa ]
Powiązane tematy z artykułem: ekom nysa macjack rumia płyta osb cena castorama