Zespół BIG + Kollision + Schmidhuber & Partner przygotował dla BIG wizję przyszłej mobilności miejskiej dla AUDI w Design Miami / 2011, trwającej od 30 listopada do 4 grudnia w sąsiedztwie Art Basel Miami Beach.
BIG pierwotnie przedstawił koncepcję jako wpis do nagrody 2010 Urban Audure AUDI, przedstawiającej przyszłe miasto wyłożone cyfrową powierzchnią, która uwalnia ulice od istniejących granic i pozwala na nową elastyczność wykorzystania publicznego.
Więcej zdjęć i opis projektu po przerwie.
Trójwymiarowa instalacja LED o powierzchni 190 m2 daje obraz przyszłego miasta, w którym przestrzeń publiczna jest dzielona między pieszych a samochody bez kierowcy.
Cała powierzchnia zawierałaby ciągły przepływ informacji umożliwiający interakcję w czasie rzeczywistym między pojazdami i ich otoczeniem.
Montowane nad instalacją Design Miami, kamery 3D śledzą ruch przechodniów przetwarzających dane w generatywne dzieło sztuki, które wraca do paneli LED.
Dzięki uprzejmości firmy BIG + Kollision + Schmidhuber Nasz pawilon dla AUDI ujawnia niewidzialne siły przepływające przez nasze miasto.
samochód bez kierowcy opiera się na wyrafinowanej technologii sensorycznej i obliczeniowej, która nieustannie obserwuje i oblicza dynamiczną przestrzeń, którą stanowi żywe miasto.
Rezultatem jest architektura ruchu, którego formy nie zostały z góry określone przez architekta, ale ciągle są rekomponowane przez ludzi zamieszkujących pawilon.
Bjarke Ingels, założyciel i partner, BIG.
Dzięki uprzejmości BIG + Kollision + Schmidhuber Instalacja ustanawia scenę dla Audi showcar, koncepcji Audi A2, która ma swój amerykański debiut na targach designu i jest dedykowana przyszłej mobilności miejskiej, zdolnej do komunikowania się z otoczeniem.
Samochód wystawowy emituje stale strzałki wskazujące drogę, poruszając się w czasie rzeczywistym między odwiedzającymi stoisko.
Dzięki uprzejmości BIG + Kollision + Schmidhuber Stworzyliśmy 190 m2 przyszłej przestrzeni publicznej wokół samochodu koncepcyjnego, wizualizując, jak piesi i samochody wchodzą w interakcję cyfrową.
Piesi tworzą cyfrowe strefy bezpieczeństwa, a ruch samochodu jest symulowany, porusza się między ludźmi.
Wierzymy, że wlewanie powierzchni miasta za pomocą technologii informacyjnej stworzy nowy rodzaj prawdziwej wspólnej przestrzeni.
warunek podobny do kwadratu publicznego.
W ciągu jednego dnia funkcja ulicy może zmieniać się wielokrotnie między funkcjami całkowicie pieszymi, samochodowymi lub nawet rekreacyjnymi.
.
Andreas Klok Pedersen, Partner-in-Charge, BIG.
Dzięki uprzejmości BIG + Kollision + Schmidhuber Architekci: BIG Lokalizacja: Miami, Floryda, Stany Zjednoczone Współpracownicy: Kollision Aarhus, Schmidhuber + Partnerzy partnerscy: Bjarke Ingels, Andreas Klok Pedersen Kierownik projektu: Martin Voelkle Zespół: Daniel Kidd, Chris Malcolm, David Tao, Laura Youf, Lucian Racovitan Klient: AUDI AG Rozmiar: 190 m2
[podobne: pod arkadami sieroty, meble tomax, bank spółdzielczy strzelin ]
Powiązane tematy z artykułem: bank spółdzielczy strzelin meble tomax pod arkadami sieroty